Все още нямате профил? Създай нов

Настройки

Обществен сектор

Спестете и пари, и време с използван софтуер от нас!

Свържете се с нас

Как можем да ви помогнем да пестите ресурси?

Спестете от разходите за софтуер

Използваният софтуер спестява значителни средства, които можете да използвате за друго необходимо оборудване или проекти. С използвания софтуер нашите клиенти обикновено спестяват между 50 и 80% от разходите в сравнение със закупуването му на редовни пазарни цени!

Вижте някои от реализираните ни проекти

Спестете време

Не сте сигурни кои продукти да изберете? Притеснявате се дали сте създали правилно документ за обществена поръчка за софтуер? Възползвайте се от нашите безплатни консултации! Можем да ви помогнем да ускорите целия процес на придобиване на софтуер, тъй като имаме дългогодишен опит с проекти за обществения сектор.

Научете повече за безплатните консултации

Получете заплащане за ненужен софтуер

Знаете ли, че можете да получите пари за софтуер, от който вече не се нуждаете? Ако имате безсрочни софтуерни продукти, които вече не използвате, ние можем да ги купим от вас (при определени условия). Научете повече за тази възможност, като кликнете върху връзката по-долу.

Разберете как работи изкупуването на софтуер

И така, какво точно представлява използваният софтуер?

Използван софтуер е всеки софтуер, който е бил собственост на някого, който след това е решил да го продаде. Най-често срещаната причина е, че софтуерният продукт става излишен, тъй като собственикът му иска да премине към по-нова версия например.

Forscope е софтуерен брокер – ние купуваме излишни софтуерни продукти (които отговарят на всички необходими изисквания) от фирми и след това ги продаваме на нашите клиенти.

Няма разлика между нов и използван софтуер по отношение на функционалността – софтуерният продукт е един и същ.

Легален ли е използваният софтуер?

Да, легален е. Правната основа, касаеща използвания софтуер, се развива постепенно от дълго време. В крайна сметка се достигна до съвсем ясно решение на Съда на Европейския съюз (СЕС) през 2012 г., с което се потвърди, че продажбата на вече притежаван софтуер е законна. Научете повече за правната история на използвания софтуер в нашата статия.

Използван софтуер и обществени поръчки

Когато се провежда обществена поръчка, много институции определят условията по силно дискриминационен начин (напр. допускат само „нови“ софтуерни продукти, изискват портал на център за услуги за корпоративно лицензиране (VLSC) и т.н.). Това противоречи на основните принципи на свободната конкуренция и равнопоставеност и прави цялата обществена поръчка много уязвима, тъй като нелоялните изисквания лесно могат да бъдат обжалвани в съда. Ние обаче имаме лесно решение – нашите безплатни консултации!

Безплатни консултации

Как можем да ви помогнем?

Избор на продукти

Не сте сигурни кои продукти да изберете за нуждите на вашата институция или по отношение на правилното лицензиране? Ние сме тук, за да ви помогнем! Благодарение на задълбочените ни познания в областта на лицензирането и сертифицираните ни специалисти можем да ви препоръчаме продуктите, които ще бъдат най-подходящи за вас.

Изготвяне на документи за обществени поръчки

Трябва да изготвите документ за обществена поръчка? Можем да ви посъветваме какво трябва и какво не трябва да включвате в изискванията и условията, така че той изцяло да съответства на закона. Това важи и за поръчки, които съдържат както софтуер, така и хардуер.

Предоставяме такава консултация безплатно, така че тя няма да ви създаде допълнителни разходи и ще ви спести време и човешки ресурси. Освен това можете да използвате придобитите знания при изготвянето на бъдещи тръжни оферти!

Свържете се с нас

Някои от реализираните ни проекти

Slovenské elektrárne, a.s.

Доставчик на електрическа енергия, Словакия

Най-големият доставчик на електроенергия в Словакия искаше да обнови по-старите версии на софтуера, който използваха служителите му. Освен че си спести разходи, данните му останаха защитени с редовните актуализации на защитата, а производителността му може да се увеличи!

Спестено: 72%

Nemocnica Poprad

Болница, Словакия

Главната болница в Попрад трябваше да закупи по-нови версии на продуктите на Microsoft Office за своите служители. Нашата оферта (която беше избрана на публичен търг) позволи на болницата да закупи софтуерни продукти на 80% по-ниска цена, отколкото ако ги беше закупила нови! Спестените средства вече могат да бъдат използвани за крайно необходимо оборудване за пациентите и лекарите.

Спестено: 80%

Град Пршибрам

Град, Чехия

Град Пршибрам се нуждаеше от обновяване на сървърния софтуер за вътрешна комуникация. Като закупи продукти от нас, градът спести повече от 29 000 лв. За да добиете представа колко е това, за ремонта на своята централна забележителност –гранитния фонтан – градът ще похарчи същата сума.

Спестено: 29 000 лв.

Нашите клиенти

  • Варненски свободен университет.jpg Варненски свободен университет
  • _0031_ITT Bulgaria.jpg ITT Bulgaria
  • _0003_Veolia.jpg Veolia
  • _0054_BPD.jpg BPD
  • _0033_INSB Class.jpg INSB Class
  • Баш Майстора.jpg Баш Майстора
  • _0055_Biovet.jpg Biovet
  • _0017_Ministerstvo zahraničních věcí České republiky.jpg Министерство на външните работи на Чешката република
  • _0023_Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava.jpg Град Братислава, Словакия
  • _0044_FEDCo.jpg FEDCo
Покажи още клиенти

Сътрудничество и сертифициране

Нуждаете се от софтуер за вашата институция или консултация за обществена поръчка?

Уведомете ни!

Формуляр за контакт

ЧЗВ

Можете ли да ни помогнете с изготвянето на обществена поръчка в съответствие със закона?

Да, можем. Имаме дългогодишен опит в реализирането на проекти за обществени институции и правен анализ от правна агенция, който потвърждава законността на включването на използван софтуер в обществените поръчки. С наша помощ можете да сте сигурни, че вашата обществена поръчка ще отговаря на всички необходими изисквания, както и на принципа на лоялната конкуренция.

Можем например да осигурим:

  • препоръки за софтуерни продукти, които биха били най-подходящи за нуждите на вашата институция
  • ясна и точна техническа спецификация за необходимите софтуерни продукти
  • информация за задължителните данни за базовата документация на използваните софтуерни продукти
  • съвети за това какво трябва и какво не трябва да се включва при изготвянето на спецификации на тръжни документи
Софтуерните продукти тип ОЕМ/Retail подходящи ли са за обществени институции?

Не предлагаме продукти тип OEM/Retail, а само такива от канала за разпространение Volume. Като цяло софтуерът тип ОЕМ/Retail има много недостатъци в сравнение с продуктите тип Volume и може да причини ненужни усложнения за вас и вашите служители, затова не ви съветваме да купувате такъв.

Продуктите тип ОЕМ/Retail могат да бъдат активирани само един по един, което може да бъде времеемко и досадно, когато закупувате десетки продукти. Нещо повече, прехвърлянето им е доста заплетено, а понякога изобщо не е възможно. Освен това управлението им е доста сложно, тъй като няма възможност за централизирани промени за всички продукти едновременно.

Продуктите тип Volume, от друга страна, позволяват групово активиране само с 1 продуктов ключ, много лесно се прехвърлят от едно устройство или потребител на други, могат да се управляват централно чрез безплатния инструмент за управление и активация на Volume лицензи (VAMT) и като цяло носят много други предимства.

Продуктите ви ще преминат ли успешно софтуерен одит?

Да, ще го преминат. Ако във вашата фирма или организация се извърши одит, вие сте длъжни да докажете, че сте придобили софтуерните си продукти законно, като представите документацията, която сте получили при закупуването им. Тъй като нашата фирма предоставя пълна документация за собствеността, както и съдействие при одит, ако е необходимо, няма причина да се сблъскате с проблеми по време на одита на продуктите, които сте закупили от нас. Нашата фирма е доставила повече от 700 000 софтуерни лиценза и никога не сме се имали нито един случай на отрицателно решение при софтуерен одит на продуктите, които предлагаме.

Възможно ли е да има технически проблеми с използваните софтуерни продукти?

Ако софтуерът е инсталиран, активиран и се използва в съответствие с неговите специфики, няма причина той внезапно да спре да работи (напр. да се деактивира) от само себе си. Няма разлика между нов и използван софтуер по отношение на функционалността – това си е един и същ софтуерен продукт, за чието инсталиране се използва един и същ изходен файл.

Техническата функционалност и производителността на софтуера зависи в голяма степен от промените, направени от производителя (издадени актуализации и корекции), но що се отнася до статуса на активиране на продукта, няма причина за възникване на грешки. Ако имате нужда от помощ при активирането на продукти, които сте закупили от нашия електронен магазин, ние винаги можем да ви окажем необходимата помощ и съдействие.

Използваният софтуер получава ли актуализации (пачове за сигурност, корекции) от производителя на софтуера?

Да, получава. Използваните софтуерни продукти получават всички актуализации, поправки и корекции за сигурност, издадени от производителя, в съответствие с правилата за жизнения цикъл на всеки конкретен продукт. Освен това те са и със същите функции и стандартна техническа поддръжка, както продуктите, осигурявани от Microsoft или други производители на софтуер. Няма никаква разлика между актуализациите за използвания софтуер, закупен от нас, и новия софтуер, продаван директно от производителя на софтуера.

Вашият продукт беше добавен към количката